Monday, August 1, 2011

SELAMAT BERPUASA

Hari ni... dengan ala-ala gaya muslimah nyaaa.... penuh keinsafan sejagat.... aku yang kerdil ni teringin bebenor nak wish SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN... pada semua kaum muslimin n muslimat... terutama all my silent reader yang aku sayangi.... so... biler ramadhan menjelme.... hapa lagi... tak rereti lagi.... SELAMAT BERPOSA laaaa....

Ramadhan tahun ni... tak sama ngan ramadhan yang lelepas... sebab ramadhan tahun lepas... aku sarat mengandung kan Farisha.... dan yang paling sedey sangat... ramadhan tahun ni... aku berposer tanpa adik kesayangan ku... Allahyarham Zaizul Hafiz.

Rindu... yeahhh... mau tak rindu... biasanya... kalau dapat seruan dari orang tua aku.. "meh ler bukak poser kat umah mak... reramai adik beradik semua..." So.. yang best... biler arwah adikku yang memang kebiasaan akan menyakat aku n adik pompuanku... dan sememangnya... suara dia, guarauan dia, gelak tawa dia yang menyerikan seisi keluarga... terutama time berbuka.... Tapi... tahun ni.... keluarga aku sunyi tanpa nya.... siapa sangka kan.... Tahun lepas adalah tahun terakhir arwah berpuasa.... semoga rohmu tenang di sana, adikku.....sesungguhnya... kerinduan yang digamit ni sedetik pun aku tak pernah lekang dari mengingatimu, dik....
Aku berharap sangat... tahun ni... aku bertambah bersemangat mengerjakan ibadah puasa... aku sentiasa segar bugar berpuasa.... heiyyyy.... puasa tak semestinya kita kena liuk lentok lembik gemalai, ok..... ingat taw... berpuasa dengan penuh keinsafan.... insyaAllah... kita akan dapat menjalani ibadah ni dengan penuh keredhaan dan bersemangat, insyaAllah!
Motif letak gambar farisha tidor??? Ala-ala lembik berpuasa ler kengkonon.... hahahahah

So... kepada semua... SELAMAT BERPUASA dan ampunkan ler segala tercuit rasa sepanjang aku menulis di blog ni...

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama