Friday, August 5, 2011

TARAF "SUPERMAK" KE....

Suspen wooo... mujur aku ni ada deria yg terlebey... iaitu deria kepantasan... kira ala-ala SuperMak la.... eiuwww... tk best langsung nama SuperMak... klu SuperMama... baru best sket bunyi dia kan.... hahahah... pandai jekk ko tukau nama drama tu, zaina oiii... ko hengat ko tu level Erma Fatima ke????
Apa yg suspen sangat tu??? ok... gini... last 2 days... lepas berbuka ngan my hero... aku solat jemaah marghrib (of coz la Marghrib kan... tk kan solat Isya' lak... melampau ler berbuka terus sampai ke Isya'!). Elok jekk lepas Pak Imam (my hero ler... kan dah kabau kan td solat jemaah ngan my hero!) habih baca Fatihah... terus nk ruku'.... time tu lakkk anak dara aku yg buat hal sendiri time we all solat leh buat aksi gerun lagi mencabar... meibi ank dara aku sicenonet tu nk try babak extreme... cehhhh...
Farisha yang makin lasak... n aktif

siyesss woooo... sebagai ibu yang prihatin... aku jadi tak khusyu' giler jadi makmum.... tk de kosentrat langsung bebb... Yelah.... anak dara aku main laci rak TV bilik kitorang... tetiber punat laci tu leh tertanggal.... ehhh... tertanggal bukan disebabkan anak aku kuat ala-ala hulk menarik mende alah tu... tp... kemampatan punat pembukak laci tu dah memang lusss.... so... ala-ala lemah gemalai pun punat laci tu leh tertanggal.... mesti engkorang tak leh bayangkan... mende yang aku ngomel ni kan.... tk per... itu bermakna engkorang malas nak pikir lebih mendalam... aku tolong korang paste gambar laci n punat laci tu kat bawah ni....

PERATI BEBETOI... YG BULATAN PERTAMA PUNAT LACI TU, YG BULATAN KEDUA LAK, PUNAT YG SEPATUT DI BULATAN PERTAMA DH JATUH KEBAWAH...

Oppsss... citer lum habih... klimaks citer lum ada.... sabau... sabau... mak jemahhh.... elok je punat laci tu tanggal... spotan giler anak dara tu masuk kan punat tu dalam mulot... mujur time tu dia tengah merangkak... tu pun aku nengok dia mcm layan napas dia tengah kulum tu.... kalau dia baring.... adoiiii.... nauzubillah... ngeri lak aku memikirkan insiden cenggitu.... mau terkekik n sesak napasss tau... apa lagiiii.... sepantas kilat... aku yg memang tak khusyu' solat ni.... berenti solat.... selamatkan anak aku.... suspen kannnn... INI LAH PUNAT LACI YG BERJAYA MEREDAH KE MULOT ANAK DARA AKU TU... KAT GMBO MEMANG KECIK... TP... SEBENARNYA BESAR WOOO....

Klu engkorang rasa... hek elehhh,.... tk lah suspen mana... iskhhhh... lantak korang lahhh... yang penting aku apdet blog aku ngan hikayat aku sebagai mama..... hahhahaha... siyesss... pengakuan tu tk de langsung unsur riak!!!!
Aksi farisha... kalau boleh segala penjuru seganap ruang umah dia nak menjelajah.... maklum ler baru mula nak rasa camana berdikari tanpa dukung!

Cuma... tujuan sebenar aku... nak banyakkan catatan dalam blog je.... dan mana ler tau akan datang anak dara aku dh besar,.... terbaca lak blog aku ni (tu pun klu zaman dia besor blog ni still fofuler la... cehhh... mcm ler skarang ni blog aku fofuler.... ahaksss...!!!) mesti anak dara aku kagum punya mama macam aku.... opppsss... lagi skali kenyataan tersebut tiada unsur berlagak, riak dan sewaktu dengannya....
Nak enterpreme gakkk.....

Sekian, kisah aku....

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama