Thursday, August 18, 2011

Subhanallah... 2011! Its miracle, beb...

N3 ni... aku bukan ler bijak pandai sesangat nak ngajar engkorang matematik.... Tapi... dengan rasa bestt nya... (tahap best tu.... ) bukan apa... rasa macam ada sket kekaguman... tentang detik tahun 2011 yang aku terbaca dari fesbuk, rasanya....

Meh sini aku share... pada yang tak tahu.... Korang tau tak... tahun 2011 ni... ada banyakkkk sangat DIGIT 1!
Tak percaya arrrr...??? ok... meh sini aku tunjuk kan bukti...

Bukti yang tak leh di pertikaikan....


Bukti 1
1.1.11
Bukti 2
11.1.11
Bukti 3
1.11.11
Bukti 4
11.11.11

Perkara ni jarang berlaku... dan akan berlaku dalam tempoh 100 tahun lagi...


Dan... satu lagi perkara yang jarang berlaku...


Bukti 5

Cuba korang campurkan dua tahun terakhir hari lahir korang... dengan umor korang sekarang...

Contoh : aku lahir tahun 76 dan umor aku skarang 35
76 + 35 = 111 Contoh lagi...
my hero lahir tahun 74 dan umor dia skarang 37
74 + 37 =111


Subhanallah.... apa yang aku dapat... semua ni KUASA ALLAH... Dia lebih mengetahui kan...its miracle (cehhh... mula kuar cakap omputeh tu...) Menakjubkan... ciptaan Allah ni kan....


No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama