Wednesday, August 10, 2011

Photoshoot... apa lgi... POSING...

Citer ni tak de lahh basiiii... coz suasana dari citer ni lum lagi di alami... cumanya... bahang untuk merasai detik tu ada ler sipi sipann terasa..... hahahahha... ayat penuh ngan simbolik teka teki. Nak buat suspen ler tu.... caittt..... pe ke bender ler yang suspen tu eikkk... hehehhe....
Gini... awal poser hari tu... tp... usah ler engkorang tanya biler... memang aku lupa ler pulak date time nya... hahhh... apa yang aku ingat... hari kamis... coz time hari kejadian aku pakai baju batik.. sekian, setelah berusaha mengingatinya, berhasil gak laaa... staf BPKA bgtau melalui emel nk amek gambo turn untuk fakulti aku (ulang lg skali... mcm tak clear... FAKULTI ENGKO???? hahahhahaa.... ko hengat... ko taraf dekan!). Tujuan amek gambo aku ngan seangkatan seantero fakulti bergambo tidak lah bertujuan kerna fakulti aku ni glamerorrrrssss ke... atau kerna aku ni havoc taraf diva ke... tapi sekadar ikut turn jabatan untuk di letakkan gambo dalam Warta Kampus untuk Hari Raya. Hahahhahaa... so... bergambo beramai seantero fakulti membayangkan suasana berhari raya.

Posing....
Memasing perasan ala-ala model ler tu.... hahahahha.....

Then... timbalan dekan aku (PM Zaharul) suggest kan bergambo kat area laman umah YBhg. Dato VC je... hanya sebab nak nampak kan keunikan, suasana cantek and plus nak dapatkan view building fakulti we ols.... so... dengan ala-ala kontrol cun nya... aku ngan kengkawan aku pun berposing tak hengatttt.. kengkonon artis ler tu.... sakan bergambo.... layannnssssss pic ni....
Posing depan umah Dato' VC

Really thanx a lot to Hastj Wakaka ( id fesbuk) yg gegeh amek gambo... layan kerenah kitorang yang memasing over kontrol macho + kontrol ayu bergambo... and rajin upload dalam fesbuk dia.... Akceli... ada lg gambo.. tp aku lum amek dari Has lagi... klu ada pertambahan gmbo... aku selit ler kat memana penjuru blog ni eikk...

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama