Monday, July 25, 2011

Farisha... now...

Rata-rata aku kemana-mana.... memasing tanyakan hal Farisha.... kira ni ler hot question yang aku dapat...
"eh... farisha camana...."
"farisha, dh ok ke? Ada kat mana skarang"
"How's ur baby, Farisha?"
"Kulit ur doter dah ok ke?"
Bezakan eikkk.. keadaan Farisha... ni 1st day Farisha suspek di jangkiti kuman di kulit....

Gitu laaaa... thanx a lotttt... lotttssss sangat pada yang amek berat, kengkawan, sedara mara... dan paling tak terhingga big tenkiu... pada all my silent reader.... and... also... ada yang aku tk kenal... reply my post in fesbuk... mak terharu, dekkk nonnn.... ramai insan penyayang yang amek berat.... TAK TERHINGGA UCAPAN TERIMA KASIH PADA KENGKAWAN... hanya Allah yang membalas sikap caring engkorang... (cehhh.... rasa speech amek award tak???) Hahahahaaaa.... speech tak leh blahhh, yang oiiii... tk de editsss langsung!!!! Merapu tak hengatt...
Ni lak... hari yang kritikal... kuman di kulit makin membiak....
Ni lak... saki baki kuman yang ada....

Ok... pada mereka yang berjiwa murni.... insan penyayang.... meh sini aku hebahkan... sebagaimana aku menghebahkan keadaan Farisha masa time dia admit Hosiptal... so sori coz aku tak inform in officially yang selepas kuar dari wad Kanak-Kanak Hospital Ipoh 8 Julai 2011 (keadaan kulit Farisha makin stabil). Now 25 Julai 2011, Farisha still kena amek ubat antibiotik coz kuman yang serang kulit dia kena di hapuskan secara totaly. Tapi... syukur Alhamdulillah.... kulit yang di jangkiti kuman dah terkopek... then proses salinan kulit baru pun dh habis hampir 99%. Kenapa 99%... juz bcoz... hanya tinggal kulit di tapak kaki jekk belum salin semua.... InsyaAllah... keadaan akan jadi sedia kala..... tak putus aku doakan kesehteraan... bukan farisha sorang.... malah semua anak-anak ku.....

NOW... Farisha skin...

So... tok sah ler bebel banyak sangat.... bukti... mana bukti... oppsss.... gambar eikkk.... ok... meh sini nengok latest picture Farisha..... layannnnnnnnssssssssssssss...........
Gambar paling latest... 23 Julai 2011
Alhamdulillah.... kulit Farisha dah total bersih "bersalin kulit"

So... terima kasih tak terhingga pada kengkawan yang sudi amek berat + mendoakan kesejahteraan n kesihatan farisha sembuh.... A BIG HUG TO U ALL MY FREN (termasuk my silent reader).... sayang engkorang..... - aku pun tak henti akan doakan engkorang, famly korang sentiasa di rahmati dan sihat selalu, insyaAllah..... amin!!!

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama