Wednesday, July 6, 2011

Semoga cepat sembuh, sayang mama! - PART 3

Wajah farisha di hari ketiga (sebelum wajahnya di bersihkan)

Hari ni... 6/7/2011, means... hari ketiga Farisha, aku dan my hero stay di Hospital Ipoh... menemani Farisha yang tengah menerima rawatan dari pihak hospital. Ini bermakna... hari ni gak dah 2 hari Farisha melalui memasukkan ubat antibiotik dalam tubuhnya.

Alhamdulillah... so far hari ni kulit Farisha nampak sket perubahan. Bahagian mulot yang mengering sudah nampak berkelopak kulit mati... iaitu... bahagian kulit yang di jangkitan kuman semakin menipis... dan kulit baru kelihatan.... Sedaya mungkin... aku cuba bersihkan wajah Farisha dengan air ubat yang di khaskan.... sambil main-main dengan Farisha... sambil layan bersembang.... aku cuba mencuci wajahnya.... kulit mati yang mengering di wajahnya ku bersihkan selembut mungkin, agar dalam waktu yang sama... farisha tidak menanggung sakit.

Hasilnya.... taraaaaaaaaaaaaa....bersih sket kan wajah Farisha.... syukur alhamdulillah....
Ni lak wajah sebelum di bersihkan... ada beza kan..... (means.. aku kena gigih lagi bersihkan wajah Farisha... kena rajin... demi anak aku!)

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama