Monday, September 5, 2011

Mood Raya

SALAM AIDILFITRI DARI :
Mohamad Fairuz & Zaina Hafiza
* Rafiq Zulhelmi * Ahmad Naquiddin * Qystina Nayli *
* Rafiq Zulhairi * Ahmad Nifail * Farisha Zulaikha




Anak-anak main bungan api di malam raya....

Punya ler sakan nyer coti.... sampai kan aku terlufe nak wish raya untuk para peminatku.... ahaksss.... ade ke mak ni peminat, nyah??? Tak kisah ler... ada ke tak de... yang pasti... carta pembaca untuk blog aku meningkat... maknanya... aku perlu wish kan SELAMAT HARI LEBARAN buat semua pembaca blog aku.... buat kengkawan yang sentiasa sapot aku dari blakang... terutama... opis-mate aku... yg banyakkkkk sangat menceriakan hari2 aku.... sayangggg engkorang!!!
Sesi Bermaafan dengan my parents....syahdu wooo...

Rasa macam pengacara Tom-Tom Bak lakk biler di kelilingi anak2 cengginih.....

So... sebagai pengganti diri yang kerdil lagi kecik comey ini.... aku teringinnn sesangat nk hulurkan salam kemaafan atas segala kekhilafan aku sepanjang korang kenal aku ni... dan sepanjang aku kenal korang.... terima kasih di atas persahabatan dan tali kemesraan yang terjalin.... sesungguhnya aku beruntung mengenali korang sebagai kengkawan aku..... (ok tak ucapan cengginihhh???) Hahahhaha..... yang penting IKHLAS dalam menghulurkan kemaafan kan.....
Opsss... posing tuan punya blog adalah perkara WAJIB! Wajib tau... bukan sunat!
So... terima lah hidangan foto raya.... (takat hidangan foto je ler kat blog ni... kalau nak hidangan kuih raya ke... ketupat, rendang, lemang ke... meh ler kerumah...., tak kan aku nak jamu dalam blog ni lakkkk... kanggg tak makan.... mau busuk basi blog aku ni....) Sila ler jamu mata eikkk.... kalau ada gambo terburok... itu bukan empunya badan yang burok... tapi... flash kamera tak berapa elok.... hahahahha...
Gambo Famili.... GAYA BEBAS...

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama