Monday, September 26, 2011

Ingat Otromen Je Bertukar... Opis Pun Boleh Bertukar!

1st time sakan berposing dengan jalur gemilang, bebb...
Wahhhhh... sepanjang aku menceburkan diri dalam donia penulisan blog... ini ler julung-julung kalinya (wahhhhh.... ayat skema, macam speech atas pentas, dek nonnnn...) aku letak title untuk entry paling panjang u olssss... hahhahahaha....Pasal apa aku letak title N3 aku tu taw.... hahhhh.... ini semua di sebabkan demam Hari Merdeka ler ni.... terasa jiwa patriotik giler.... yelahhh... lepas jekkk dapat emel yang setiap jabatan akan di nilai untuk tengok ke-simbolik nilai patriotik, pertandingan pejabat patriotik terbaik, hahhh... saper tak mo try kreativiti, ini ler masanya...!!!
Kitorang pun apa lagiiii... dengan semangat kepasukanannya... dengan semangat waja anak jati Malaysia nya... dengan semangat patriotik yang menebal ni... tak kira laaa... orang kata Tanah Melayu tak di jajah ke... di jajah ke... YANG PENTING... dah 54 tahun aku sambut Merdeka... ehhh... umor baru 35, berimaginasi tinggi melangit sambut Merdeka sampai 54 konon!!!! Hahahahhaa.... bajet nak menipu tak bertempat ler tu!!!
Ok... ok... di sebabkan... aku ni lately ni kerap gak ler berulang alik ke Canselori (urusan di Pejabat Akademik, BSM laa...) - Kompleks Muzik (pejabat aku ler...), so... aku pun pukul habih semangat kengkawan aku... siap propa bagitau pejabat kat Canselori cun giler nak bertanding Pejabat Patriotik Terbaik ni.... perghhh... kengkawan aku yang berdarah muda ni pun.. apa lagiii... semangat giler hias kaunter pejabat.... TAPI... yang besttt... kengkawan aku kat opisss memang sporting n the bestt laaaa.....so... meh kita tonton gambo yang terhidang... yang mana tukang amek gambo ni di jemput khas... saper lagi, adik aku yang tengah praktikal kat Pejabat Bendahari tu ler....layannnnn erkkkk engkorang!
Cantik tak ofis pejabat aku yang siap di hiassssssssss......... thanx to mak aku coz bagi pinjam baju batik 1 Malaysia, siap bg pinjam patung tu..., bagi pinjam potret Perdana Menteri... jangan memain potret tu mak aku lukis sendiri taw.....

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama