Monday, September 5, 2011

Beraya vs Famly Gathering.... HAVOC! - versi LANGKAP

Sebelum bersukan... bergambo dulu... dari kiri : Ayu (wife Edi), aku (wife fairuz... hehheh), Farah (belum kepunyaan sesaper - single, kengkonon), Muni (wife arwah Epi)

Sesi bergambar kedua sebelum bersukan... Farisha dengan sepupu n mak sedare dia....(yang rambut tinting tu....-kazen aku!)

Ni lakkk berhari raya di Langkap lak.... kampung sebelah mak aku.... Tradisi famly sebelah mak aku sememangnya akan berkumpul... bertahlil dan bersukaneka.... atas tujuan untuk eratkan silaturrahim... ok gak kan.... yelah.... generasi aku... still kenal lagi mana satu pak-pak, mak-mak sedara aku.... versi anak2 aku.... diorang kenal ke??? Silap-silap esok besor... anak aku keje kompeni tok sedare diorang pun... diorang tak tau... so... biler ada Famly Gathering cengginih.... at least biler diorang keje ber-bos kan atok sedare... cepat sket diorang naik pangkat kan.... hahhh... tu untungnya sedare ramai ni.....!!!
Exited gegiler anak-anak aku amek bahagian Sukaneka.... actually... melalui sepengalaman Ahmad, Qystina n Nifail... diorang luahkan rasa hepi sangat raya tahun ni... and i know that... dari cara diorang menunjukkan inilah perayaan yang mengeratkan hubungan diorang dengan sesama famly...

Aku pun tak leh lepaskan peluang amek bahagian.... dalam pada hepi... yang penting SPORTING tu....kalah tk per... - tengah tenang botol mineral untuk di jadikan mangsa balingan biji kelapa.
Aksi bonda ku....steady la... mak!
Bapak aku amek bahagian main Dam Haji... khusyuk dan tawadhu'
My Hero beraksi sebelum melontar bola tenis
Edi terpaksa balik awal... tapi... sempat lagi main seround tu...
Ni penonton yang setia....

Ok... AGAIN... aku tak mo citer pepanjang... sebab aku tau... engkorang ni... mood raya... sambey makan kuih raya ngadap PC... konpem malas membaca... memanjang jekkk nak kena hidang gambo kan.... so... oleh sebab aku ni penuh rasa memahami... meh sini aku ngajak korang layan gambo aku bersakan berhari raya sebelah famly mak aku.... of coz ler gambo aku bersukan.....

Lepas beraksi penat bermain... apalagiiii... acara pungut hadiah lerrrr.... famly aku boleh di katakan "bolot" sampai licin..... hahahahhaaaaa..... tak per... menunjukkan semangat kesukanan yang tinggi!!!

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama