Monday, September 5, 2011

Beraya vs Famly Gathering.... HAVOC! - versi MUAR

Anak-anak beraya di Muar - konsep PURPLE

My hero beratur untuk amek hidangan... meriah kan...

Raya kali ni.... aku balik Muar... raya ke-3 tu.... sakan famly my hero buat Famly Gathering dengan adakan sukaneka untuk famly.... sakan anak-anak aku bersukan memalam tu.... Hahahhaa...
Anak-anak amek bahagian acara tiup belon
Sementara time makan... Farisha lena di ulik mimpi.... dah serupa juadah jekk aku baringkan Farisha atas meja.... hahahhah... mujur bebudak tu tak anggap Farisha lauk!

Thanx gak untuk my sis in law... Kak Ana yang tolong jagakan Farisha time aku ngan my hero amek bahagian main tiup belon.... alaaaa... aku tau... kak Ana sukerela jaga Farisha coz tak mo amek bahagian kannnn... kannnn.... takut sempot tiup belon ler tu!!! Hahahha (gurau Kak Ana... tapi... honest... Kak Ana akak ipor aku yang paling best untuk di layan sembang atau erti kata lain... anyam ketupat!!!) ni bukan versi bodek akak ipor eikkk.... ni versi luahan jujur punya!Nak tau mana satu Kak Ana... tu yang pakai tudung kuning tu.... mana??? Yang ayu tu....
Aku ngan my hero amek bahagian main tiup belon.... nak tau takk... kitorang dapat tempat ke-2!! Tak sesia aku cubit belon tu sampai pecah!!!! Hahahhaha....(pecah rahsia, sakan nak menang tu!)

So... untuk raya umah sebelah my hero... tak de ler story mori yang berjela... so... layan je citer sambey gambo yang cantek2 eikkkk....
korang tau tak mende ni??? Ni apam... 1st time dulu... aku makan.... keenakkan dia sampai satu tahap aku tak leh lupa wooo.... makan kat mulot... sampai ke taik aku rasa lagi sedapnya..... siyesss ni....



No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama