Wednesday, December 1, 2010

Hepi Besday My Princess 1 - NINA



30-11-2003
7 tahun lepas... mmg time tu... bukan aku yg lahirkannya...
tapi... kasih sayang aku pada dia... tk terungkap ngan kata-kata...
Qystina Nayli Bt Mohamad Fairuz...
anak manja ni.. yg buatkan ikatan aku dan my hero terungkap
Anak gadis yang terlalu keletah ni terlalu manja dengan aku
Dia mudah bercerita..
Dia mudah ketawa... dan mudah gak menangis
Kalau start dia bercerita... umpama galak bersembang dengan seusia kita..
Tanya lah apa saja.. lancar je dia bercerita..
Malah... ahahhhh... jangan tak tau... rahsia hal papanya ku korek dari dia...
Itu yang buatkan aku terlalu rapat ngan dia...
Dan.. perasaan sayang padanya tk mudah untuk kutepis lagi...

Nina... itu panggilan manja seluruh kuarga ku padanya...
Smalam... 30/11, genap usianya 7 tahun
Sepantas kilat.. dia kuhubungi nun di Klang sana...
Lancar je mulotnya bertanya...
"Bila mama nak amek nina... nina nk duduk dengan mama"
Hati ini tersentuh... bukan kerana rengekan manjanya...
Tapi... aku tau... nina rindukan aku...
Kerinduan antara perasaan di hati ku... dan kerinduan di hatinya..
Tak perlu diungkap... cukup sekadar rengekan manjanya..
Aku mengerti..
Ya... dia bukan keluar dari perotku..
Tapi... perasaan kasih sayang terlalu subjektif untuk dirungkai...
Dia anak gadis yang terlalu peka dengan keadaan aku..
Dia terlalu memahami aku...
Aku penat... dia mengerti
Aku sakit... dia turut simpati..
Aku gembira.. dia turut ketawa...
Aku sedih dia turut berduka...
Dia terlalu matang dan terlalu memahami diriku..
Cuma pintaku... biarlah hubungan kasih sayang ini berpanjang..
Sehingga akhir hayatku...
Kerna.. aku pernah berjanji pada diriku...
Aku ingin jd mamanya, temannya, sahabatnya...

Ketehuilah Nina sayang...
Mama Zaina dengan Papa terlalu sayangkan Nina!

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama