Thursday, December 16, 2010

Pedas, Panas, Hot N Spicy..... burkkkk alhamdulillah... kenyang!

Lirik Lagu Trilogi Cinta (Cinta Tiga Segi) – Saleem

Setahun sudah ku menunggu dirimu
Akhirnya kau menjadi milikku
Sukarnya untukku melupakanmu
Kerna kau ku cintai selalu

Tapi sayang kehadiran "kekasih" lamamu
Datang kembali mengenang cinta dahulu

Mengapa ini semua harus berlaku
Apakah ini semua kerna diriku
Sedangkan aku cuma watak dalam percintaan
Tak sanggup aku melepaskanmu

Kau ibarat "terperangkap" di tengah lautan
Tak tahu mana arah untuk kau menuju

Andai kau pinta untuk melepaskanmu Terpaksa aku turutkan Mungkinkah ini suatu pengajaran Di dalam percintaan.

Kenapa yerrr tertiba rasa nk coretkan lirik lagu ni kat N3 ni...? Emosional? Tangkap leleh? Over Feeling? Tengah layan perasaan????? Ntah... ntah... ntah... aku tk de jawapan untuk semua tu... dan... klu ada yang terasa lagu ni kena kat batang hidung dia... terasa ler... klu tk terasa pun tk per.... sebab N3 ni bukannya "peluang" untuk aku mengenakan sesaper....

Cuma... apa yang aku rasa skarang saat bait2 tulisan ni tercoret??? Hmmmm... dun knw... cukuplah sekadar aku bersyukur sangat sebab dalam hayat aku makin menginjak ke "senja" (uikksss... tua ke aku??? Alahhh... klu iyer tua sekali pun.... mak menten, nyahhhh... bluekkkk....!!! sila sediakan baldi sendiri, hoccay....) ok... aku amek feeling balik... hmmm... pada aku... aku bersyukur yang amat sangat... dalam waktu ini... Tuhan masih lagi nak bagi aku peluang bagi sinar kebahagiaan pada aku... walaupun mungkin kebahagiaan tu tk seluas lautan... tk sebesar mana... tp... aku bersyukur... peluang untuk aku nikmati kebahagiaan tu ada... Alhamdulillah...

Next lyric...

Cinta Ini Membunuhku - D’Masiv

Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Kau hancurkan aku dengan sikapmu

Tak sadarkah kau telah menyakitiku

Lelah hati ini meyakinkanmu Cinta ini membunuhku

Bagaimana caranya untuk Meruntuhkan kerasnya hatimu

Ku sadari ku tak sempurna

Ku tak seperti yang kau inginkan

Uikksss.... ni lirik cinta berbunuh2 lakkk.... relex... relex... sekadar hiburan... tersirat... tersurat... sebalik lirik tu..... for d 2nd time... ntah... ntah... ntah... cuma... apa yang ingin aku luahkan.... Terima Kasih Ya Allah... bagi peluang kepada aku satu pengalaman yang cukup berharga dalam kehidupan aku.... aku bersyukur sangat... sebab aku antara mereka2 yang dipilih untuk menempuhi pelbagai onak, ranjau, duri, dugaan, pancaroba yang menguji diri aku sendiri... semoga aku akan diberi kekuatan dan ketabahan agar perjalanan hidup aku yang penuh warna warni ni terus diberkati... Amin... Ye lah... selagi Tuhan tu sayangkan hambaNya... selagi itu lah Dia akan terus menguji... kan... kan... kan...

Kepada mereka yang tk putus2 nk tengok aku jatuh tersepuk, terima kasih gak la.... susah payah jekkk engkorang ni.... sentiasa tk jemu memerhati aku, cerita hal2 aku, anggap aku umpama artis fofuler... (yelah... sentiasa bergosip pasal aku...kellllasss... engkorang..... tk pernah kenal jemu! Yelah... dari aku lum kawin, sampai dah berlaki, peknen, habis pantang... ada jekkk modal engkorang nk ngumpat! siyesss.. beb... klu aku lerrr... kerap sangat ngata orang yang sama jekkk... bosannn wooooo....- bohong ler kan klu aku pun tk ngumpat...) hmmmm.... Dunia ni ada 7 keajaiban... dan pada aku... engkorang adalah keajaiban yang ke-8 coz engkorang tk pernah kenal jemu ngumpat... hahahahhahahahha!!!!! Dan... aku lagikkk kagummssssssss (banyak sangat "S" sebab terlalu kagum ni...tabik springgg ler aku ngan korang....) habis modal nk cerita-ceriti pasal aku... bukak lak blog aku... hanya sebab nk cari "bahan gosip" terbaru untuk sesi persidangan umpatan! Ni aku suh anak aku tolong tabik bagi pihak aku untuk engkorang....

Syabas mere bethaaaa.... sebab engkorang memang penderma pahala yang tegar! Tak per... stori-mori ler pasal aku lagikkk.... besttt wooo... sesekali di anggap artis fofuler oleh wartawan tk bertauliah ni... tapi... jejaga wooo... sekali engkorg selak kain orang... jangan terkezuttttt sedasssss bila kain korang di rabakkan.... time tu... teringin gakkk aku nk nengok lawa sangat ke "roti kirai" engkorang.... (astaghfirullah.... hehehhee!). Konpem berguni tembakan tusukan kena kat aku... tk per... aku terima je klu orang nk "tabur pahala". Alhamdulillah..... syukurrrr!Motif p letak lirik kat N3 ni.... hmmmm... saja je... saja... memang sengaja nk carikkk bahan lagik menarik untuk sesi umpatan korang yang terbaru... (aku tolong korg ngumpat yer... "uikksss... lirik dia... gaduh ngan si polan tu kot... sengaja raih simpati orang kot... mengada-ngada kot... elehhh...dh tk de apa nk tulis lagi ler tu" - hahahhaaaa.... memang kelllassss ala-ala mami jarum lerrrr.... ) Tapikan...actually... klu ada yang terasa ngan lirik tu... suka ati hati ngan perasaan korg laaaa.... ada aku kesah???adiosss...


No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama