Tuesday, July 13, 2010

Aku Dh Tk Mampu........

Wahhhhhh.... tgk title... kan main lagi... tp... oppsss... sabar... sabar dek nonnn... ni bukan N3 meraih simpati... ni bukan N3 luahan peribodi sndiri... ni sekadar "meng-syer" antibodi sahaja..... so.... jangan sentap dlu, k...... perabih dlu tongkat ali tu... hahahahahha!!!! Amboiiii... lately ni... memanjang "tongkat ali"!!!

Gini... lama dah tk berblog... usahkan tk berblog... bukak blog pun tk de.... smpi kawan aku dari PJ sms "Apa cerrrrrrrr??? Lama tk nulis..." ohhh.... mak ada feminat, nyah!!! As my hero said.... "wahhhh... dah ada peminat, follower, nampak!" Helooo... dear... see d leg laaaa..... YO! ITS ME!!!

ok... short story... usah bebel pepanjang... kang org bosan... usahkan block url blogger... mau nick aku terus block! Ahakssss.... gurau kasar nampak!!!! hehehheeee... tk best ler tk de gurauan... nnt.... umor muda lagi... tp... muka dah banyak kedut... coz... nk masam kan muka lebih banyak otot muka d gunakan berbanding nk senyum.... sooo... senyum pun sedekah gakkk....!!! Jgn ler berlagak baguz... nk sedekah sket pun tk mampu! Tau ler "senyum tu" bapok segala mahal reter yang korang ada!!!! opppssssss!!!!!!

Hmmmm... ok... ok... jom stori-mori... klu "muak" nk baca... seperti biasa... sila keluar ler dari website blog ni... sebelum keyboard uols dipenuhi muntah! Tok sah ler... udah perabih baca N3 ni... bukak "gelanggang gosip" lak.. walhal.. N3 aku bukan se-havoc mana pun, jauh skali aku nk iktiraf diri aku umpama aretis...hehehhehee!!!!

Ok... Gini, last weekend... out of our plan... we all tuju ke Klang... amek anak2 3 orang tu... bukan apa... dh 2 mggu tk amek satu hal... then... after 2 weeks ni... we all ada plan lain lakkkk... so... weekend yg padatsssssssss this month. Lepas amek diorg.... str8 ke Bukit Bintang... p Plaza Low Yat. My hero nk cari Media Player. Camana dia terpk taw nk beli mende alah ni.... gini... satu malam... aku saja2 borak ngan my hero sambey lipat kain, LIPAT KAIN ok... bukan selak kain!!! Just luah je laaaa... yg aku ni teringin bebenor nk tgk movie lelama.... misalnya... Amergeddon ke... Final Destination ke... Dun Mess With Zohan ke...(opppsss... ni citer baru laaa....), citer hindi ke... then... caya tk... umah aku tk de langsung DVD Player or VCD Player. Klu ada pun... memang tk leh pakai langsung! So... apa lgi... my hero pun cadangkan daripada p beli Player2 tu semua... better beli Media Player je... jimat pun jimat... tk yah p cari DVD, VCD or apa2 berbentuk piring....hmmmm..... gud idea! Then... oleh kerana itulah... kaki ni sampai gak ke "gudang IT Multimedia" ni. Perghhh... saper tk kenal tempat mcm Low Yatt ni... sebelum aku taw camana nk menjelajah dunia siber lagi... aku dh pernah ke Low Yatt ni. Dan... biasa ler... turun KL half day on Satuday... of coz jalan sesak.... nk jalan berhimpit.. dan paling teruja... angkut 5 orang anak!!!!! Wahhhhhhh........ memang havoc!

Dan.... lepas jenjalan... we all p makan kat Mc D. Kenapa taw... tiap kali bawak anak2... TAK SAH klu tk singgah McD. Selain daripada memenuhi "selera ala2 mek saleh" aku ni... actually... kat fast food ler paling senang nk handle anak2 yang cinonet ni.... kang ada yg cakap lakkk... "alahhh... tk bawak anak pun... uols singgah Mc D gakkkk..." ohooo... kan i dah mention td... "selain dari memenuhi selera ala2 mek saleh aku!" Sooooo....?? 5 hari makan nasi... sehari makan burger n cheess... pe salah kannnnn........!!!!

Dannnn... apa yang paling ketara..... lepas separuh hari jenjalan.... baru ku sedari... actually... aku ni TAK MAMPU nak berjalan2 dah... pinggang sakit, kaki sakit, pendekata... segala ruang otot aku, memang sakit...terlalu mudah penat..... dan yang paling ketara.... AKU MEMANG TAK MAMPU lagi nak jalan2, nk sopingggggg ke.... really tired! Klu awal dlu... masa awal2 peknen... mayb... aku "segar-bugar" nk jenjalan... ajak ler p memana je... nowww... aku surrender! Dan... paling tk aku sangka... b4 this... sesaper tanya... "u dah baper bulan...?" Tanpa segan silu... tnpa mencongak... konfiden je aku jawab... "6 bulan!" Skali... masa p check up last week... doctor bgtau aku...aku dah 31 minggu! 7 bulan lebihhhh!!!! Hah??? AiyoooOooo..... cepatnya masa berlalu!!! Dan... of coz "my baby" dah terbentuk complete! Sedangkan.... satu barang baby pun aku tk prepare! Klu immediately aku kena bersalin (mcm kes Rafiq, delivery 7 bulan), terpaksa ler aku rembat memana kain pelikat my hero untuk jadikan napkin. Ahaksss.... !!! Camana nk menyoping barang baby ni... mama dia pun dah tk larat nk jalan.... terpksa ler my hero dukung ni... amacam, dear??? Ada kuat????

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama