Thursday, July 8, 2010

AKU SUKA TGK KAU... saper??? ENGKAU LA.....!!!

Aku suka tgk kau...
Bukan sebab kau secantik aishwarya...
Bukan gakkk di sebabkan kau se'gah' pasha sandha...
Tapi... hanya kerana sikap kau sejak pulang dari 'sana'..
Keperibadian n sikap rendah diri buat aku kagum n terpesona...
Tak semua orang seberuntung kau...
Tak sia2 kau kesana...

Aku suka tgk kau...
Bukan kerana kau seseksi maria ozawa...
Bukan jugak kerana kau sebijak adi putera...
Tapi.. hanya kerana kau tk sia2kan bakat di dada
Kau pandai memainkan peranan yang ada...
kau teror rebut peluang yang terleka..
Rasa nak ikhtiraf kau pengampu no 1 negara!

Aku still suka tgk kau...
Bukan kerana tingkah laku @ keperibadianmu...
Bukan juga kerana kau gemar memilih teman sekufu...
Tapi... hanya kerana kau bijak mencungkil bakatmu..
Hanya sekali pandang, kau bijak menilai saudara saudarimu...
Tanpa sedar, kau kenyang meratah daging manusia hingga hujung kuku...

Aku suka tgk kau...
Bukan sebab kau secomey prety zinta...
Tidak jugak kau umpama sang arjuna...
Tp sbb kau teror gunakan mulot untuk mengata...
Umpama reporter, kau betah bercerita kisah mereka...
Tp, kau tk sedar... org jgk gemar bercerita...
Kisah pasangan kau yang umpama "hamba"!

Aku suka tgk kau...
Bukan kerana kau beridea lebat...
Tapi, kerana kau umpama pengkritik hebat...
Tiap penjuru pakaian orang kau tegur ketat...
Namun, tk d sedari pakaian sendiri umpama nangka sendat..
Dengan lagak selamber best haper tayang perot berlipat!

Aku suka tengok kau...
Bukan sebab kau berhati suci...
Tapi, kerana mereka anggap kau susah dipercayai...
Kerna dulu, bahu kau dijadikan tempat mengadu, luahan peribadi..
Kini, kerana sikap bongkak diri...
Kau di katakan terlalu beremosi...
Dan lastly, diri kau sendiri tk d hormati!

Aku suka tengok kau...
Bukan kerana kau terlalu advance jati diri..
Tapi, hanya kerana kau kerap tuding jari...
Memang pengalaman kau luas umpama tasik chini..
Sayangnya... kau gunakannya untuk korek kelemahan org tk diingini...
Tiap kesalahan org, kau tegur bkn berniat memperbaiki...
TETAPI, Kau campur keja ngan peribodi!


Aku suka tgk kau...
Bukan kerana kau berpkran luas..
Tidak juga krn kau punya pkran sempit umpama lubang tandas..
Tp, hanya kerana kau gigih cari kesalahan tnpa rasa puas...
Pendekata, kat mata kau semua org tk perfect n perlu d tewas...
Tnpa sedar, rupanya Tuhan nk suruh kau bukak mata luas2..
Kerna itu, sekelip mata.. kau dh bertemu buku n ruas!

Aku suka tgk kau...
Bukan kerana kau petah berkata2..
Tidak jugak kerana kau pendiam umpama yang di mulia...
Tapi, kerana kesalahan kuman seberang kau bercerita...
Namun... kesalahan gajah depan mata...
Kau bebuat buta!

Pendekata...
AKU SUKA TGK KAU! Oppsss... jgn sentap... ni sekadar sendaloka... dh lama cipta... cuma bebaru ni jekkk selongkar n terpk n publish mende ni... baca dgn njoy ok... TERASA??? aku tk bertanggungjawab.....(kejamnyer akuuuuuuuuuuu!!!)

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama