Monday, May 10, 2010

My Weekend....

Hoyeee... hoyeee... lama giler tk mancatat...bz dan bebuat bz.... maklum ler... lepas balik dari T'ganu.... terus membzkan diri... update aset... tu pun banyak giler lum setel...... uwaaaaaaaaa............ tk per... kena teruskan perjuangan gak... sebelum aku coti panjang... (60 hari).

Last saturday... aku ngan my hero + angkut anak aku sorg ni (adik) ke opis. Nak print aset. Setel... kol 10.30, terus p amek rafiq tusyen. Then... plan ngan my hero... yang aku ni memang kepingin sesangat naik train (tk kisah ler arah tujuan ke mana2, asalkan naik train!). So... my hero just ikut je ragam aku... (mengidam naik train kah aku ni....??? ada ke org ngidam cam ni???)aku + my hero + adik + rafiq naik train straight ke Rawang. Ni aku sempat snap gmbor betapa xcitednya aku naik train. Kelako lak... bontot lom panas dok dalam train.... dh bz snap picture! Mesti org tgk... org pk aku ni jakun!!! Mujur org tk ramai... hehehhe...

Ni time waktu berlepas (eceh... nk mcm naik flight lak rasanya!)

Muka xcited anak2 aku...

Ni muka aku yang control xcited...



So... sampai rawang... sejam kemudian... lebih kurang 12.50pm camtu... we all berjalan kaki ke Parkson... my hero membeli tp lum sampai peringkat membelah... just beli baju kemeja 2 helai... then... aktiviti wajib... klu nampak McD.. apalagi.... Double Cheese Burger (large set!!! - kenapa large set??? Anak2... blh dikatakan semua... termasuk... kelima2nya... suka paw air milo mama..... uwaaaa... kengkadang mama terpaksa paw air karbonat papa!!!) I dun like carbonat drink.... blurrrrr!!! Nnt sedawa kuar gas! Walaupun lunch hours... waktu yang terlalu bz... manusia ramai giler... tp... aku redah jua melantak McD. Aku taw... my hero actually tk baper berkenan ngan suasana ramai... tp... dia terpaksa pendam ketidaksukaan tu.. demi penuhi kehendak bininya yang memboyot ni... hahahhaha... tk perlah dear... sesekali... bukan selalu... u also knw ur wife... actually... tk berminat gak keadaan menyesakkan... KECUALI... KETIKA DI MC DONALDS!!! What to do! Yuhuuuu... Yo! Its me... dear!

So... setel perot berisi.. (tk isi pun... perot aku memang sediakala berisi gak apa!) then... 3.20pm... kitorg naik train balik Tg Malim. Sayang 1000 kali sayang... train balik yang aku naik........ fullamakkkkkkkkkkkkkkk...... panassssss... ekon tk de!!!! Berkuap rasa badan!!!! Menyengit peluh meratah kulit aku.... rasa nk beredam je masuk dalam memana lubuk! Tk per lah... ni lah di katakan pengalaman kan....

So... untuk aku yang membawa anak2 sediakala lasak+tk leh dok diam... kesimpulannya... naik train ni... tk lah memenatkan... tp... sumtime... little bit boring pun ada gak..... sampaikan aku ngan my hero main game tic tac toe....

Tp... sebenarnya.. aku ngan my hero ni... dari zaman we all in love lg... klu nk buat sumting.. kena out of our planning. Klu plan cecantik... mesti spoiled... atau pun... tk jd... so... planning ni.. mmg out of planning + out of control... menjadiiiiiii....

so... pengakhir N3 kali ni... for me... train komuter perlu ada improve lg... utk bg org lagi selesa.....

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama