Monday, May 31, 2010

Reunion Schoolmate - KKB

Jenuh aku menggali mencari seluruh team KKB (SAMT, KKB). Bermulanya... sorg kawan baik, best fren aku ni add aku frm her facebook.... then... tgk fren list dia... wahhhh... kutemui ceruk rantau kengkawan yang dah lost contact! Apa lgiiiiiiiii.... misi mencari kujalankan.... gerak gempur aku buat.... tk pepasal fren list facebook aku mencanak jadi ramai.... Tq all my fren to xccept my add fren list dalam facebook.

So... bermula dari pencarian itu ler... aku dah menghubungi kengkawan skolah aku. Rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu kat diorg...... yang pasti... memasing dah berubah... dari segi status, body, kehidupan (of coz la... life berubah!!! aparahhhh...). Yang ada tk berubah........ ketawa, gurauan, kemesraan... stail sembang... perghhh... tetap sama cam dulu... (cuma aku rasa... aku jek sket berubah kot... yelah... dlu.. aku BRUTAL... skarang... cakap pun kontrol je... --- ye ke?? mula ler perasan... YO ITS ME!!) Hahahahahaaaaa.... lantak ko ler labuuuuuu... (jappp... sejak biler lak aku bertukar jd labu ni....!!)

Then.. seperti yang tk di rancang (sebenarnya... aku teragak2 nk p kenduri kawan skolah aku ni kawin...) so... aku just main taram jekk ngajak my hero temankan aku ke Gedangsa, rumah kawan (Ruhaila - yang aku panggey as a LELA je) kawin 28/5/2010 (Hari Cuti Wesak). Oleh sebab dia kawin hari Jumaat... so... nikah lepas solat Jumaat, then... kol 3.30 baru aku terpacak kat umah dia. Yang bestnya... awal aku datang... Jun ngan E-Ein (Azlina) tengah bersantap. Wahhh... xcited bila diorg kenal aku... nyata... rupa aku masih keanak2an lagi (blm tua ler tu....!!!!) Perasaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn ler sangattttttt (YO ITS ME... dah memang gitu aku... kan!). Oleh sebab kehadiran aku ternyata berubah dari segi fizakal... sebab keboroian aku terserlah... maka... soalan yang di tanya... "Ko dah berapa bulan, zaina?".

Lepas makan... makin ramai gak ler member skolah aku yang datang... apalagi... bila dah jumpa... TAK SAH klu tk snap picture! So... enjoy d picture aku ngan kengkawan aku yang memasing mendukung anak......... ADIOS!

Dari kiri : Mimi (Salmizah), Jun (Junaidah), Puteri (Puteri Fazliah), Nor (Norfazlina), aku (takkan tk kenai.... YO ITS ME! ahaksss....), E-ein (Azlina)

Dari kiri : Puteri, Mimi, Jun, Nor, E-ein n... Tuan tanah blog!

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama