Tuesday, April 13, 2010

Senandung Kasih 1001 Malam

Tgk tajuk N3 aku kali ni.... otomatik terbayang lirik lagu kan..... tp... ni bukan aku nk berseloka, bergurindam, bernyanyi, berirama.... cuma nk share... aku kena ikut my hero ke annual dinner Block C & A, Kolej Zaba, 11/4/2010 ahad lepas. Tema untuk annual dinner tu.... 1001 Malam (Konsep Arabic). Wahhhhhhh... jenuh siang tu... aku, my hero n my sis... Farah memunggah almari my parents untuk cari jubah for my hero. Jubah aku??? Awalnya... aku nk rembat jubah mak... tapi... makkk aiii.... bahunya jatuh, kain jubahnya senteng, ketiaknya besar... dah rupa sarung guni... org tgk pon... konpem memang bj pinjam! So.... aku just amek je.. koleksi jubah aku... cehhh... mcm banyak sangat koleksi nyer.... yang iyer nya.. aku ada sehelai je jubah! So... kira tu ler pilihan jubah aku akan pakai dinner. Tk perlah dear... kali ni kita tk sedondon.... nk wat camana.....

So.... kira ok lah kreativiti bebudak Blok A n C that nite. Really appreciate ngan kesungguhan diorg. Yelah... mana diorg nk pk peksa lg... study lg... sempat lg menjayakan majlis mcm tu. Majlis yg tk terlalu formal... n then tetamu pun rasa relex attend majlis tu. So... ni gmbr yang aku snap utk majlis tu.... sila ler jamu mata tu yer.... (kat gmbor ni... ketara sangat kegemukan aku.... uwaaaaaaaaaa... body aku dh naikkk....!!!!!)

Ni gambar adik n rafiq. Ada rupa anak2 arab tak???

Gambar aku n adik

Ni gmbr aku, my hero, adik n rafiq. Sebelum majlis bermula.


N then... ni lak gmbor yg ada kat facebook, yang aku tag n cilok. Thanx to student Nor azila Goni...

Ni tempat VIP (ala2 tema Arab)

Ketibaan VIP.

Semasa majlis

my hero tengah berucap as a Felo Block C (dh rupa Yasser Arafat berceramah je... kan... kan.....)

Ni lak... Queen Of D Nite (Ratu Padang Pasir) untuk malam tu.... yang menepati tema sebenar....

Ni lak... penutup majlis... AJK Block C bergambar bersama famly Felo.


ok... for lastly.... sebelum N3 ni tertutup dengan tajuk ni... aku as a PA Felo Block C (cehhh... lantik diri sndiri as a PA Felo, sebenarnya...), doakan semua student selamat berperiksa... selamat study... smoga berjaya... terutama student Kolej Zaba... (kenapa student kolej zaba je.... ohoooo... kerana aku dok Kolej Zaba, so... tumpuan terlebey sket kat situ....) TERUTAMA STUDENT BLOCK C! (Knp Block C... ohooo.. kerana aku dok Block C....) ahahahahahhaaa..... so... gud luck to you all...
adios!

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama