Monday, April 12, 2010

MY DAY - 9476 (PART III)


ok... untuk edisi tuan punya blog besday... ini N3 terakhir pasal My Day. Kang sampai berepisod2, jemu lak eikkk.... cam nk enterpreme je.... lelebey lakkksss..... ingat artis fofuler ke, dik nonnnnnnnnnn...... ahakssssss....

So... untuk N3 ni... aku just nk share... mlm tu.. mu famly celebrate besday. Kat Agro Bazaar, R&R Behrang. Perghhhh... mengimbau kenangan zaman berdating ngan my hero tahun lepas.... sweet memory, dear! So... tk yah cakap banyak... meh kita jamu (bukan jamu selera....ok..) JAMU MATA je ngan memory 34 tahun yg sempat aku snap. Apa ni... besday gurl lak kena amek gambo ni.... tak aci tol korg ni....


Ni besday kek frm my hero... thanx dear! Tirumisu kek...




Ni lak juadah2 yg terhidang. Aku order mee sup ayam... memang sedappppppppppp... tgk tu... my hero tengah sebok menghidang... bz nyer dia!!!


Ni lak anak lelaki epi... Zharif Mikhael. Comey kan budak ni... gerammmmmm sangatttt!!!

So...lastly... thanx to all my famly... yg luangkan masa meredah hujan, ribut petir untuk kuar umah... merentas lebuhraya di Behrang... hanya meraikan besday gurl sorg ni... really appreciate!!!!! Thanx to my sis also... FARAH... sanggup wat surprise... blk frm melaka, semata2 nk merasa makan kat Agro.... (acah je... semata2 nk meraikan besday kakakmu yg jelita ni.... ahakssss!!!).

Thanx utk mereka yg wish aku.... to my hero... yg wish kat telinga aku, antara mata aku dah terbukak ngan lum bukak... thanx a lot dear! Yang SMS aku pg tu... Farah (1st msg aku receive pg tu), ABAH (terharu seyyy, baca msg abah ni), Cik Mah (x-IPS freind, terharu... ingat lg dia kat aku!), Yani (my fren in ICT), Enon (dalam sebok jg anak... sempat berSMS aku....), Ayu n edi (adik ipor aku, dalam pd jaga mak dia yg tengah sakit pun sempat berSMS), Dilla with her fren. Thanx to u all...

Untuk yang berYM lak... thanx to u... Ila (ICT). Siap mengusik aku lagik... tq my fren...

Untuk wall facebook aku... thanx to all my buddy kat facebook... esp yg dedicated : Fairus Daud, Liana (FSKPM), Hasrey (FPE), Yani, Lin (ICT), kak Liza (wife Zaimi), Liana (FPE), Flamenco Zatara, hamira (ICT), Rahmat, Farah n lastly... ABAH! Thanx to u all... yg mewarnai n menceriakan hari2 aku.... aku hargai sangat2!!! Rasanya... semua nama yg terlist tu... tk de tertinggal... klu ada tertinggal... so soryyyy.... maklum ler.. dah 34 tahun otak ni di pakai...... so... adat ler klu terlupa! Cehhh... alasan!!!!

So.. untuk menutup ruangan ni... aku sajikan gmbo ni.....


No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama