Monday, April 11, 2011

Wedding - Pra Reunion

N3 kali ni... memang terlewat.... tapi... bak kata sesetengah pujangga... biar terlambat... jangan tak de langsung, ye tak????? So... ni juz to share pengalaman aku meraikan majis kawan skolah aku, Radiatul Mardhiah Bt Omar ngan pasangan dia... Mohd Fahmy Mansor. So... aku pakat ngan my hero... lg pun... ni lah peluang... lagi skali aku nk jmpa kengkawan aku.... lepas aku jumpa diorg melalui N3 - kawin Lela. So...... xcited giler nak jumpa kengkawan ni.... maklum ler... kengkawan skolah... lgpun... apa salah kan... eratkan silaturrahim... coz... for me... hidup ni... biar ramai kawan... jangan menambahkan musuh, dan jangan sesekali terbitkan kemusuhan di dalam diri kawan. Betoi tak....???
Semoga pasangan ni berkekalan hingga akhir hayat... for Atul n husband. Atul cantekkkk sangattttt... dah slim..... berbeza giler time skolah....

Kek Pengantin
Pengantin tengah potong kek

Siyessss.... biler jumpa kengkawan lama.... perghhh... memasing nak bercakap.... memasing nk bercerita... memasing tayang anak... so... majlis kawan aku, yang kitorg biasa panggey ATUL dah jadi majlis Reunion kita orang.... hahahhahaaaa..... dah rupa makcik-makcik kampung bergosip je gaya kitorg. Hahahahaaa... dah tak pikir pengantin, tak pikir tetamu..... aku dengan kengkawan aku di dalam dunia kami... seolah kitorg still ada kat dunia Sekolah KKB. Kecoh sungguh!!!
Kecohkan kitorg.... mujur time tu aku tgh dukung Farisha... klu tak... mau dedua tangan aku angkat.... memasing angkat tangan bercerita.. ngalahkan Mami Jarum dah...

To my hero... thanx a lot dear.... sabar menunggu aku beramah mesra ngan kengkawan.... bg peluang kat aku jumpa kengkawan.... dan of coz... siap jadi driver aku p kenduri kawin Atul kat Dewan Komuniti, Taman Koperasi Polis, Bt Caves. Thanx a lottttttt, dearrrrrrrrr..... tu yang best bawak my hero ni... tk banyak ragam... hahahhahaha....Hahahahaa... tk cukup kitorg kecoh bercerita, stail Mami Jarum angkat tangan kiri kanan... pengantin pun sama... iskhhh... ikshhhh...

So... N3 kali ni... aku tk cadang nak celoteh pepanjang.... juz nak share gambar2 yang aku snap... n gambar yang my fren, Muna from her camera.... yang aku dh minta permission dari dia songlap from her Facebook.... so... layannnnnnnnnnnnnnnnnsss...

Sesi bergambo ngan pengantin.....

Dari kiri : Herda, Jun, Atul n husband, blakang pengantin - Muna, aku n farisha, Aziah, Haniza dan dengan anak2 memasing.

Kat bawah ni lak... gambo tambahan... tetiber muncul sorang lagi member skolah aku, Aliza ngan 3 orang anak dia.... (kiri skali)


Kacau pengantin tengah makan beradab...

Ni lak... sesi bergambo ngan kengkawan...
Dari kiri - Herda, Jun, aku, Mona and Aziah

Dari kiri - Herda, Jun, aku, Muna, Aziah n Haniza


Dari kiri - aku, Herda, Aliza, Jun, Muna, Aziah, Haniza

Gambar candid...
Memasing tak sesudah bersembang.. termasuk aku ler tu...

So... lastly... best giler jumpa korang semua... menceriakan hidup aku, menceriakan cerita di blog aku... best momment! Utk pengantin.... selamat pengantin baru... selamat menempuh kehidupan baru... aku doakan semoga berkekalan, berbahagia.... to all my fren.... sayang korang semua!!! muahhh... muahhhh....

























No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama