Monday, April 11, 2011

My Day... Memory Tak Akan Kulupakan!



9/4
Sabtu lepas... my besday.
Tapi... siyes... dalam bebanyak pengalaman aku sambut besday...

2011 ni adalah sad memory in my life

Bukan kerna... besday kali tiada kek untukku..
Bukan kerna tiada hadiah untuk ku...
Bukan kerna tiada makan keluarga buatku...
Entahlah...
Kalau boleh tak nak ingat...

Nak buang jejauh momment semua tu... all day...

Tapi... manusia kan...
pengalaman buruk tu lahhh paling susah nak lupa..

Nak lak memori tu jadi in my day... hari bersejarah aku!

9/4
Walaupun kol 12.15am,
1st person yang wish my besday... MY HERO

Then... Farah..adik fonfuan kesayangan aku

Then... pagi tu... mak aku.... THANX A LOT MY MOM...

KERNA DIA LAHIRKAN AKU PADA 9 APRIL 1976 YANG LALU

Then... received sms from Asmah, Wanie, Lina, Munirah

9/4
Petang tu... entah kenapa... aku jadi seram sejuk...

Then.. my hero bawak aku ke Klinik Kesihatan

Aku kena tahan dalam sejam, masuk air dalam badan

Siyes... masa tu aku juz pk..

Aku akan lumpuh... coz tangan aku tk gerak..

Kaki aku lemah

Badan aku makin sejuk

Nafas aku tersekat2
Aku kena stroke ke???
Aku takut sangat time tu...

Cuma, apa yang mampu aku buat...

MENANGIS...

9/4
Apa yang aku ingat... sepanjang perjalanan...

Sudah tiba kah masaku?

Adakah Dia akan menjemput aku, sempena aku ke -35 tahun

9/4
Aku tahu... ini peringatan untuk aku
Yang leka, lalai...

Ya Allah... Ampunkan aku
Ya Allah..
Terima kasih beri peluang untuk aku menginsafi kesalahanku

Selama 35 tahun yang lampau...

For me.. Ini lah hadiah untuk aku paling bermakna...

Selain dari aku terima hadiah frm my parents... kain pasang baju batik!
Thanx a lot... mak... abah!
Thanx gak pada yang wish to my wall at facebook - Zaimi, K.liza (wife zaimi), Midah, Munie, Farah, Nana FSKIK, Jasmine, Allia Jafar (kawan Farah), Liana FPE, Muna, Herda, Ayu (my cousin), En. GG, K.liza Glomac, Owa, Nor Azila, Ashraf, Ita, Wan ICT.

Tak lupa yang wish to YM - Areyu, Alinz, Nunu, Diela

Inilah liku perjalanan kan... dalam gembira... terselit duka... dalam duka... tersulam bahagia.... rencah warna kehidupan. Syukur... hingga saat ini... aku masih bernafas di duniaMu... berpeluang merenungi kesilapan perjalananku....

To my hero... "Thanx a lot for my besday"

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama