Thursday, December 8, 2011

Demam Pun Perlukan Kasih Syg Gak, Oiii....

Aku DEMAM.... uhuk... uhuk..... wahhh... ayat serupa orang kureeeng kasih sayang jekkk.... Hahahhaha... (gelaran kurang kasih sayang kat dah sinonim kat aku ni...)

Well... nak wat cam
ana... aku cuma insan biasa... normal ler manusia biasa cam aku ni... memerlukan kasih sayang. Tak kan nak mendabik dada berlagak tobak, meninggi diri sangat mengatakan aku ni tak perlukan kasih sayang. Sesungguhnya itu satu pembohongan yang kejam, bagi aku! Aku memang memerlukan kasih sayang, aku memang alwayz rasa kureng kasih sayang... tak kire dalam bab kasih sayang... sumtime aku perlu TAMAK HALOBA.

Pedulikkk haper aku.... Even Farisha yang lum matang tu pun tau semua memerlukan kasih sayang... tak caya.. meh aku share mende ni.... http://youtu.be/Sl92Dy0SqxI - (aksi farisha)


Alahhh... orang yang ngata aku alwayz kureng kasih sayang pun serupa 2 X 5 gakkk gayanya... iyer lerrr... kalau idak... tak de ler alwayz masuk dari lunch lambat.... sampaikan kena tegur... hanya sebab nak kan belaian sang suami barang sejam pun jadi lahhh... dapat beromen skejap pun kira oraite laaa.... kennn...??? Dan... dalam masa yang sama... kalau rasa melimpah ruah sangat kasih sayang... idak lerrrr berjiwang karatzzz tak hengat letak u-tube cintan cintun... sampaikan video klip drama Dhia pun nak letakkk... tak ke minta di bagi perhatian tu.....

SEBAB TU, AKU PELIK... BILE AKU MEMERLUKAN KASIH SAYANG... ADA GAKK YG TAK PUAS HATI... MENGHARAPKAN AKU BERPECAH GAMAKNYA.... (kalau takkk... tak kan ler tergamak kuar ayat...

"KAK zaina, sebenarnya... ramai yang nak tengok KAK zaina bercerai ngan ur husband" Giler haprak kan doa tu....
Eiueeeewww...... rasa mcm geli geleman lakkk teman biler arjuna ala-ala mat bunga ni.... hahahhaa... (rasa nak sedekah kan spender berbunga koleksi teman yang ada jekkk...!!!) Melampau tu... sentap kanggg.... alahhh... sebab sentap lerrrr... remove aku dari list fesbuk... kalau bukan kena batang sendirik... wat derkkk jekkk.... adoiii.... kalau lum kawin... konpem aku ingat memalam dia bertukau pakai baju kurung, bebbb... auwwwwwww!!!! Ok... ok... back to topic pleasee... kangggg terlebey sentap kanggg... dia park keter "pinjam" dia block perjalanan aku lakkkk.... jenuh aku.... Takat sentap nak block aku dari fesbuk... aku tak de hal lagikkk..... wakakakakka.... (oppsss... sentoppsss... lg!)Actually... aku nak share sini... dalam pada kehangatan citer Dhia yang syahdu ala-ala mati idop balik tu... sempat gakkk dalam badan demam-demam ni prepare dinner for my husband. Siap my hero tanya... nak beli ke... "ehhh... masak laaa..." wahhh.... tunjuk rajin ler tuuu... yelahhh... gini ler gayanya orang kasih sayang nak mengemis kasih sayang kannn.... so... hasil masakan dari orang demam....

Taraaaaaaaaa.....
Hidangan dinner yang simple... :
telur sambal, asam pedas, ikan goreng, tauhu goreng (my hero's peberet... simple kann...)
n last... bubur Farisha

Seelok jekkk start jekkk drama Dhia... maka hidangan pun siap... complete... dengan siap bubur Farisha skali aku prepare. Cekap kan (ala-ala bangga diri ni...). So... leh ler nengok tv tanpa terkocoh-kocoh nak intai sekejap dari dapur ke ruang tamu. Mujur ruang tamu ngan dapur dekat jekkk... kalau jauhhh... konpem macam marathon kan... kurussss aku jogging dalam umah!

Nahhh.... dengan amannya.... aku leh nengok sinetron... Tentang Dhia... (psttt... nak komen sket.... Nora Danish comeyyy giler dalam sinetron ni kannn.... cuma... kenapa lukes kening tebal bebenor...).

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama