Monday, December 5, 2011

Bile Farisha Jumpa Ular.... Aku Yg Over!

Farisha dah ready nak window soping.... mujur dia tak jadi angkut teddy bear tu.... kalau tak... aku ler yang kena kendong bear dia.... tak brutal ler jalan bawak teddy....

Keterujaan yang tahap melampau betoi aku.... bila aku membontoti my hero ke Open Day KHAR (Kolej Harun Aminurrashid). Bukan hape... biasa ler... pompuan kaki window soping macam aku ni.... pantang ada jejual barang sket... mencecet jekkk nak ngikut... kengkadang bukan membeli pun... saja syok sakan nengok kain tudung, baju-baju, henbag-henbag bergantungan kat khemah jualan tu.... hahahhaa....!!! Walhal... apa susah... aku leh jekkk gantung kan koleksi tudung aku yang makin membiak beranak pinak tu kat dalam bilik... tak cukup.... gantung jekkk segala koleksi kain baju yang sedia ada.... nak gantung henbag.... oppsss... mak tk kerap beli henbag, dek nonnnn.... hahhh... biler semua koleksi dah ada.... kan serupa karnival jualan tu... tak yah berpanas terik window soping lagikkk kan.....

Tetengah bizi meninjau... skali... si Farisha syok giler melayan kerenah ular yang diorang buat pameran n show... aku lakkk yang geli-gelaman kat situ.... terjerit-jerit aku kegelian, senah oiiiii nengok kan aksi selambe anak aku mengusap body ular yang meliuk lentok tu..... nak lakkkk aku nengok lidah ular terjelir.... Pelik gakkk... si farisha ni... kalau lipas melintas depan dia.... mencecek dia jerit lari.... dengan ular... dia leh konfiden???? Nampak benor dia tak paham kebahayaan menatang tu!

Tapi, kan siyesss... kalau tak pikir kan anak dara kenit aku sebok beraksi melayan kerenah ular,.... rasa nya.. mencanak aku lari dari gelanggang show ular tu. Korang tak caya eikkk.... farisha main ngan ular,..... meh sini aku tunjuk bukti..... konpem korang pun tergeliat kegelian.... (maklum ler.... aku kan spesis feminin sejati... so... kebal camana pun... aku tetap wanita penuh kelembutan... hahahha.... ayat ala-ala cover diri...)


Meh sini aku tunjuk gambo yang aku snap ni.... (sila jangan alihkan perhatian anda dari menatap gambo si kenit aku ni...)


Kronologi pertemuan Farisha ngan sang ular...

Memula dia perhati dlu... gamaknya... dalam hati Farisha... menatang haper ler yang gerak-gerak dalam peti ni.... nak kata "fish", pesal ler lain pattern dia (coz kat umah ada akurium, n fish kat umah tu memang jinak giler ngan Farisha)

Pastu... Farisha dah mula exited (siap mengacah menatang tu) bile menatang dalam tu bergerak hyper.... tinggal nak terjojol kuar jekkk...


Pastu, budak ni siap bawak ular besor atas bahu dia (mayb, ular sawa kot....) ke depan Farisha... lagi skali, Farisha teruja merenung menatang panjang yang bebanyak kali jelir lidah tu.... (time ni, uolsss... aku dh terjerit kegelian dah....)

Pastu... my hero paksa tangan Farisha untuk sentuh body ular tu....

pastu... dia tengok my hero (papa dia) relex jekkk belai ular tu.... dia pun ada keinginan nak pegang.... baru dia tau... "wooo.... boleh pegang rupanya..."
Akhirnya.... dengan sendirinya... dia sentuh body ular tu.,....

Dan..... bile dibawak dekat ngan ular tu....
Memula posing je dulu....

Pastu...
Dia jadik over membelai ular tu.... aku dah kegelian dahhhhh...... nak lakkk lepas tu... ular tu angkat kepala diaaaaaaaaa........... hadoiiiiii.......

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama