Tuesday, December 13, 2011

Beribu Sesalan... erkkk... apa kah??



Nengok video klip ni.... best kannn.. meh try layan lentok lirik dia lakkk....

Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu

Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu

Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi

Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu

Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini
Diiringi

Kisah janji, dimungkiri, dimungkiri

Sia-siaku, mencintaimu
Setia padamu, percayakanmu
Sebak dadaku, retak hatiku
Luka jiwaku, dihiris pilu

Sia-siaku, mencintaimu
Setia padamu, percayakanmu
Sebak dadaku, retak hatiku
Luka jiwaku, dihiris pilu

Actually... idak ler aku nak ajak engkorang ala-ala tragis bebunga-bunga ala-ala mat bunga lakkk... tetiber jadikkk jiwa karannnn.... layan emosi....

CUMA... apa yang aku nak engkorang layan u-tube yg aku tempek tu... dun know why... aku nak share sumting yang membuatkan aku teruja ngan suara artis malaysia ni... coz... dalam industri muzik ni... masih ada lagiiikkk artis yang bersandarkan pada bakat suara... kagum aku seiiihh... ngan suara 3 manusia ni... macam kena jekkk gandingan Ning Baizura, Jac ngan Shila ni... superbbb bebb wa cakap sama lu.... bikin bulu semua tegakkkk macam orang berdiri nyanyi lagu Negaraku.
Xperience aku 1time dengar lagu ni... masa citer Samarinda - Annisa. Time tu... aku dengar... hmmm.. not bad lagu ni... sedappp... indah... lirik, suara, melodi... layannnzz....
Then 2nd time aku layan lagu ni... time aku drive sengsorang ke KL, untuk attend as a urusetia meeting kat Grand Season. Time tu... menjelang senja... drive sengsorang.... kiraaaaa tangkap lentok, tangkap leleh, jiwang karatzzz, jiwang lekatsss habis layan ini lagu laaaa..... Siap time drive tu... aku hayati gegiler lirik dia... mujur aku tak emosional time tu kan.... geguling dalam keter ke.... kalau takkkk... ala-ala hindustan lak aku tetengah highway tu kan....

So... kesimpulan yang aku dapat dari lirik tu.... ia mengisahkan kisah cinta si kekasih yang telah dimugkiri oleh kekasihnya tu. Ini membuatkan dia rasa cinta yang dia tabur selama ni... sesia, hati retak menanti belah, jiwa luka bersepai... hancur nya tak tau nak cakap dah laaa... Yang membuatkan jiwa parah hancur berderai retak menanti belah... si kekasih ni mungkiri janji di saat dia di perlukan.... aduhhhh... bayangkan lah... bayangkanlahhhh... bayangkan lahhhh.... tak bernanah berkopak ke jiwa nan lara.... so... huraian tu semua dari pemahaman aku lerrrr... sepanjang aku menghayati lirik ni... jenuhhh wooo nak hayati lirik ni... pendekata aku kena bermain ngan ilusi... cehhh... tak semua orang ada bakat cengginihhh.... hahahhaha... (ayat meninggi diri tak hengattt..)
Dan... serius weiii... kali ni entry aku pasal lagu 3 suara ni... bukan nya bertujuan aku nakkkk bebenor 3 serangkai ni memang untuk Juara Lagu (29 Januari kan..??? my dear... please set time on that date will b stay depan TV. Banyak lagu peberet aku masuk AJL kali ni... Aizat, Nuar Zeng..tp... Jac yg nyanyi lgu Nuar... and of coz peberet artis my hero pun ada... saper lagi... Yuna ler.....) Konpem my hero baca statement ni sambeyyy senyum melerettt.... eleeehhh......

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama