Tuesday, June 14, 2011

HAPPY BIRTHDAY... MY HERO!!!

Pejam... celik... pejam... celik...
Tidur... Bangun.... Tidur... Bangun....
Makan... Minum... Makan....Minum...
Akhirnya.... sampai masanya...
Usianya 37 tahun....
Aku tahu....
Selama menjangkau ke usianya....
Pelbagai rintangan yang dilalui..
Pelbagai liku yang di renangi...
Pelbagai ranjau.. onak...duri...
Itulah kehidupan...
Namun... pengharapan aku yang sirna...
Moga 37 tahun membawa seribu keberkatan...
Moga aku bisa membuang kedukaannya...
Namun.... aku mengerti...
Kehadiranku umpama terciptanya dari tulang rusuk...
Namun, bukan dari rusuk bawah untuk di pijak...
Rusuk yang terletaknya berhampiran dada...
Dekat di hati.... untuk di sayangi...
Kerna... aku tahu...
Jika kita sabar menyayangi seseorang...
Allah tetap akan membalas kasih yang luhur...
Semoga anjakan angka ke 37 ini...
Segalanya di termeterai dengan penuh keberkatan...
Segala tindakan akan di iringi penuh kematangan...
Sematang usinya...
Mengertilah.... sayangku...
Walaupun aku tidak secantik Balqis...
Namun... aku ingin tabur kasih setulus Zulaikha...
Walaupun aku tidak sekental Siti Hajar...
Namun... aku dambakan penemanmu bak Siti Khadijah...
Semoga kekurangan diri ini kau terima jua...
Kerna aku cuma insan biasa menyayangi mu setulus hati...
SELAMAT HARI LAHIR... BUATMU
- MOHAMAD FAIRUZ BIN MISDI... Buat yang tersayang... Padaku...kalau aku sayangkan seseorang... aku akan sedaya upaya + berusaha menggembirakannya....terutama masa hari bersejarah buatnya... aku nak insan yang aku sayang punya kenangan terindah yang akan dia ingat..... Memang wang ringgit bukan boleh memberli kasih sayang... tapi... perhatian... dan aku percaya... sesekali perlu berikan sekelumit kejutan ala-ala zaman bercinta... untuk wujudkan perasaan sayang lebih mendalam.... Dan... padaku... dalam mengejar kasih sayang... tiada erti pelbagai alasan atau tiada erti jemu disebaliknya....

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama