Tuesday, June 5, 2012

Jangan kau Ucap Selamat Tinggal... Huwaaaaaaaaaa....

Over kan tajuk aku kali ni... siap meratap hiba penuh kesyahduan tu..... baca tajuk jekkk dah terbayang.... gedix tak hengat-hengat laaa... tp... oppsss... sebelum aku bebel berjela lagi... sampai terjeluih air liur ni..... aku juz nk remind engkorang.... lama kan aku tak tulis entry??? Lama giler... sampai format new entry untuk posting pun dah bertukar rupa... lebey freindly... wahhh... mak kagum, noqsss.... lebih praktikal gitu!  Pendekata... kalau memana org nk buat kelas blogging.... memang senang nak tujuk ajor... ibarat korang menaip kat muka MS Office.... veryyy d simple!  Dah... udahhh... tk yah komen lelebey... ko tu bukan orang IT, zaina... kang orang kata... ko lelebey lakkk.....ngalahkan programmer lakkk... mula lerrr.. memana programmer yang baru balik oberC tu luah pandangan... PO N17 tau berblogging dari orang gred "F" 41 keatas....alahhh... takat ilmu gini... tk yah belajar ke overC pun... juz rajin google jekkk.... rajin baca jek....JANGAN MALAS!

Ok... meh rapat sini... lagiiikkk dekat... kat sini aku juz nak share... sepanjang kesepian aku dalam arena berblogging ni... memacam yang melanda kat kehidupan aku... memang nak share.. bkn kedekut pengalaman pun... banyaaaaaaaakkk giler mende nak luah... TAPI... kalau nk luah semua.. kang ada orang kata aku ni maniac-blog lak... iskhh... aku ni fanatik menulis blog pun.. idak ler tahap maniac lagi! Cuma... tk tau la... pesal lately ni... bkn malas nk hapedet blog... tp.. MALAS nk upload gambo dari henpon ke PC ni.  Mula lerrr... aku berkira-kira nk cari henpon lagikkk canggih boleh snap picture... terus leh upload masuk akaun google aku.... hahahhaha.... ada kah??? Tk per... tunggu masa dan keadaannya... coz nk bertukau henpon sesuka hati... maklum ler aku ni bukan golongan hartawan... asalkan mende tu bukan terdesak sangat... leh postponed jekk impian tu...nk harapkan orang present... idak lerrrr... kalau hendak... kena usaha hasil titik peluh keringat sendirik....
Actaully... tajuk N3 ni... ada kena mengena ngan mende yang aku nk citer... heiiyyy... of coz la ada kena mengena kan... apa celoppp tajuk kisah atan... isi citer hal peah lakkk... tk de kena mengena langsung.. ok.. ok.. gini... last month hari tu.. 3 orang dari kaum kerabat ahli kuarga fakulti aku ni berpindah jabatan, tamat kontrak n berakhir kontrak.  Hahahhaha... ada beza ke.. TAMAT kontrak ngan BERAKHIR kontrak.. Orang lain punya penilaian aku tak ttau... tp... pendapat aku TAMAT means... orang tu dah habis kontrak n berpindah terus... tk mo sambung kontrak dah... BERAKHIR lakkk... means... kontrak dia memegang jawatan tu dah habis dan dia menjadi rakyat jelata seperti aku jua... hahhahaha... ayat tak leh blah langsung!  So.. oleh kerana nak kenang jasa mereka ni... apalagikkk... my opis team yang sememangnya terkenal ngan makan-makan-makan dan makannya... tk pelaskan peluang untuk menikmati MAKANANnya... so... apa lagikk... korang sebagai my silent reader tk leh nikmati juadah... nikmati gambar pun kira okey la kannn...layannnnnnnnnnnnnnnnnnn..............

1. MAJLIS PERPISAHAN PN. MASTURA yang bertukar ke Pusat Ko-Kurikulum.
(harapan aku mewakili kengkawan sefakulti yang lain... hope Mas hepi di tempat baru, bertambah berjaya, sukses, hepi, bahagia. Jangan lupa kengkawan di FMSP)

Posing ngan Pn Mas (berbaju cekelat tu).  Meh aku kenalkan my opismate sengsorang eikk... dari kiri : Ct, Noli, Pn Mas, aku (saja nyelit gitu... nampak kurus sket, hahahha), Alia, Pn. Nabila n AR aku Cik JJ.

Pn. Mastura

2.  MAJLIS TAMAT KONTRAK DR. JANE  
(Hope Dr. Jane bertambah sihat n bahagia di mana pun dia ada... -ehh... agak korang dia paham ke wish aku ni... tk per la... pepandai ler dia google-translate kan ayat aku kan...)
Berposing dulu... sebelum makan... dari kiri En. Nana (Mahyuddin), CT, Fadli, aku (again... sorokkan separuh body.. untuk nampakkan efek yang kurus), Wazir, Pn. Nabila, Zol, Faten.  Kat depan : PM Zarul, Dr. Jane n Dr. Clare.
Kek Secret Recipe ni sponsor sendiri by Dr. Jane for us.  Thank u so much Dr!
Wahhh... aku pun kemain lagikk nk bergambo... actually... Dr. jane pun eksaited nk bergambo ngan aku... yelahhh.. bile lagikk kannn...
Ole-ole dari fakulti yang disampaikan oleh PM Zarul (pesal ayat aku formal bebenor eikk..)

3.  MAJLIS BERAKHIR KONTRAK DEKAN FAKULTI - PM DR. MOHD HASSAN 
(For me.. dia bos yang baik.. suka mendengar masalah staf dia... dan aku pun harap dia sihat selalu... berbahagia selalu... berjaya dunia dan akhirat...amin! Terima kasih atas nasihat2 dr pada saya...)
 Ucapan di Majlis Serah tugas dekan.

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama