Monday, February 27, 2012

Dammm Suwet Kapel Ler..

Bebaru ni... aku tergerak ati nak ikot cengkangrama hindustan yusri (kru) ngan lisa surihani yang bukan main lagi Astero amek peluang meng-zass-kan kisah cinta diorang ni. Tujuan aku, bukan keypochi ala-ala reporter yang berlagak baguz mengomen dan memandai bercerita ler. Tapi... tertarik da bomb dengan ke-suwet-tan kapel dua orang makhluk ni. Really sama cantek sama padan kennn.... rasa nak cubit2 jekkk pipi lisa surihani... rasa geram nak tumbuk jekkk muka yusri tu... bukan sebab jeles ngan kebahagian deme berdua... tapi... terlalu geram ngan ke-suwet-tan kapel ni. Tapi... dalaman hubungan aku idak ler tau... cuma... dari luaran... kapel ni... perfect.. bak dikata... putera kacak jumpa puteri cantek. Oppss... aku puji lambung... i'm not fanatic fans both of them. Cuma... biasa ler.. aku kan NORMAL.... so.. manusia normal cam aku ni... lumrah ler sukakan cantek.... lawa... kan....
Aku bukan nak komen bebanyak pun pasal kapel diorg ni... cuma... biasa ler bila kita tengok or mengikuti perkembangan kisah cinta diorang yang Astro -"Diambang Walimatulurus Lisa-Yusri" ni... otomatik... rasa tersengeh sengsorang depan TV, tetiber gelak sengsorang (tengok 1st time, ngan my hero... sambey makan... so tak feeling la... tgk ulangan... sengsorang... terlebey sket ler feeling mak ni... uolssss.... hahahha). Bukan apa... tetiber teringat kisah cinta sendiri.... (psssttt... ngan saper???) Hahahha... of coz ler ngan my hero ni... tapi... tu ler kannn.. orang kata... bila bercinta ni best... indah... bangun pagi rasa semangat jekkk... biler gaduh, memanjang kena marah... hamekkk ko... mengader sangat...ingat nak bestttt selalu!!!
Bukan apa ler... aku tersenyum sendiri... bila Lisa Surihani mengomen kisah centa dia tu... masa awal cinta tu... kalau boleh nak pakai baju same kaler, lebey kurang gini ler dialog dia ngan mak dia..."Mom, kalau pakai grey sama kan best" (kalau dialog tu ada words yang tinggal, sori... tp... maksudnya lebey kurang gitu ler) So... teringat lerrrr kisah cinta sendirik ni, dik nonnnn... gitu gakk ler ngan aku ni!! Wahhh... jangan memain... kisah aku nak disamakan ngan yusri-lisa tu!!! Kelllassss...
Sedondon gitu...

Masa aku dodulu bercinta tu... siap janji nak pakai baju apa ngan my hero... sama kaler tu.... sampai ada lerrr status YM, status FB ala-ala nyamuk kat istana hinggap lama berbunyi tu - "ALA... BOLEH MATI KE KALAU TAK PAKAI BAJU SAMA"- hahahhaa... kejam kan ke-jelesan" words tu. Well... pedulik ler kannn... bukan baju je ai sama nyahhh... spender pun sama... So What??? We all beli baju sama kaler ni... bukan duit hengget ko pun. Kenapa nak saket mata kan??? Kalau mata dah bernanah sangat nengok... power spek tu kena tambah power... tok sah nengokkk... kalau tengok kanggg hati bernanah je, kepala hotak pun menambah kan lagi barah jekkk... wat per kannn.... Hahhaha!!!! Jelesss karatsss ler tu...
Well... tayang lagi sedondon ni hahhh.... Tak cukup aku n my hero... hamekkk.... deretan anak2 aku pun aku suka nengok diorang bersedondong....

Well... YO! ITS ME... aku memang gini.... p memana pun aku ngan my hero dan semua anak2 pun selesa berkaler sedondon.... TAPI kan... pernah aku ngan my hero try test... tak pakai sedondon... wahhhhh... ada gakkk nyamuk bunyi "tu tak pakai baju sama, gaduh ler tu" Pakai baju sama... kata gedikksss... macam dia jekk ada laki... tak pakai baju sama kata gaduh!!!! Kuar makan berdua kata macam belangkas...bile tak kuar sesama kata berperang, bergaduh!!!! Hahhahaha... ada ala-ala gosip artis tak tu???? Tu ler dia... tu lerrr.... skali pikir... aku ngan my hero siap ketawa nengok kan "mereka-mereka" yang terlalu amek berat ni!!!
Always i'm love with u, my dear (of coz my husband ler..)

Tapi... berbalik pada pokok entri aku ni.... wateva it is... Bercinta memang indah kan... dan... bile impian mencintai seseorang tu termaktub di pengakhiran gerbang perkahwinan... percintaan yang indah tu always di sulam. To be honest... sampai hari ni... tradisi baju sedondong tu aku masih amalkan... words "i love u" tu kerap di ucap... dan for me... aku tetap tanamkan dalam diri... my husband is my soul-mate (wahhhh.... macam ucapan Dato' Ct kat Dato' K lakkk). Every day... everytime... kalau boleh aku nak buat yang terbaik for my husband.... cuma kalau ada kekurangan tu... aku mengharapkan dia terima aku seadanya... macamana aku terima dia seadanya... coz... tk de manusia sempurna... cuma.... memasing nak jadi manusia sempurna... dan tetap berazam/berusaha nak jadi sempurna.
Percayalah... once u love sumone... u want to be perfect for him... juz becoz u want that guys really in love with u! So... pada aku... semua orang nak disayangi... tak kira laki ke pompuan... so... jangan lokek meluahkan sayang berbentuk ayat, reaksi, bahasa tubuh, sentuhan... kalau orang tu sayangkan kita gakkk... kita akan dapat estra kasih sayang tu.
Kat sini lerrrr... kemuncak entri aku... hanya orang yang bercinta jekk merasai keindahan cinta tu. Thats y..... bila orang yang pernah ngata aku macam belangkas ler, gediks kapel ler... aku juz diammm je... sebab... i know that ur time will be come! YES... akhirnya... bila orang tu bercinta... baru kemaruk tak hengatttttt... hamekkk ko... dulu ngata aku sangat kannn... skarang... ko bercinta... ko rasa lerrr sendiri... masa tu ko rasa fesbuk tu hanya ko ngan dia jekk yang punya... hahahhaha..... aku ngan my hero... juz gelak jekkk... ni ler dunia kan... WHAT U GIVE, U GET BACK, my dear!I love u, my dear...
(mesti ada yang sambut baldi nk kuar muntah... silakan....!!!)

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama