Monday, May 9, 2011

TAHNIAH TO MY SON

Fuhhhhh.... dah bersawang kan blog aku ni... well... nak wat camana... kebizian melanda.... maklum ler... aku kan dah transfer ke pejabat baru... so... semangat keje masih melanda... jangan memain bebb... now... aku lerrr kengkadang staf yang sampai paling awal... (sumtime, lbh awal dari bos aku sendiri.... dan now aku gakkk ler staf yang paling lambat kuar pejabat...) caya tak??? Aku pun kureng percaya... but.. YO! ITS ME... aku kan dah bersemangat balik keroje... suasana keje yang terlalu hepi... aman... meriah... pendekata... privacy aku kat tempat baru... memasing saling respect... aku doa2 sangat... agar suasana ni berkekalan hendaknya.... Syukur sangat2... suasana yg tidak lagi saling menyindir, tidak lg org nk selak kain aku, tk de gakkk di kelilingi mereka yg berupaya nk jd reporter.

Sampai opis mate aku kerap gak tegur...
"aikk... Na... awalnya ko sampai..."
"well... aku kan nak bodek bosss... nak jadi kesayangan bos... so... ni ler ikhtiar aku..." gurau aku... anyway... opis mate aku dah tau sempoi giler paler otak aku.... hahhahaha...coz... i know that... my opis mate lagi sempoi giler tahap gaban dari aku....

So... as usual... tak mo bebel lelebey... bukan kontang idea... tp... juz want to share... yang anak teruna aku menang tarian... Peringkat Daerah Batang Padang kat skolah Proton City bebaru ni... actually, bkn tak sokong apa yang dia ceburkan... tapi... besar lagi harapan aku... biarlah aktiviti skolah n pelajaran dia jalan seiring... risau bebbbb.... mau tak risau kalau anak nak periksa... anak merosot ke.... TAPI... as a mother... bohong ler kalau aku kata aku tak bangga yang anak aku menang pertandingan tarian... dan for me... waktu sekolah ni dia boleh kutip ler banyak mana pun pengalaman yang ada...

So... to cikgu Sarah dia.... TAHNIAH atas kejayaan ni... memang nampak sangat kesungguhan cikgu latihan ni mengajar menari... dan untuk anak aku (aku tau... Rafiq sesekali curi2 baca blog mama dia), mama tak halang afiq nak menari... tapi... pleaseeeeee.... jangan lupakan pelajaran......

So... meh layan gambo anak teruna ni menari...
Anak aku yang depan skali
Si teruna yang kat blakang skali... my son
Bergambar ngan cikgu tari... cikgu Sarah

Saat terima piala

Yang ni lakk... sesi bergambo sebelum anak aku menari
Ceh... aku pun tk mo ketinggalan gak... by d way.. this is latest picture with my son.
Rafiq, adek dengan nenek kesayangan diorg...
With his parents
Sebahagian famly


No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama