Thursday, September 9, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Di kesempatan yg mmg sengaja menyempat-nyempatkan diri sendiri untuk meng-update-kan blog ni... aku dengan rasa rendah diri (hepppp... dh memang mak ni rendah orangnya, dek nonnnn...), dengan rasa penuh keinsafan... aku nk susun segala jari-jari yang ada pada tubuh ni... memohon ribuan kemaafan kepada semua yg "ter"baca blog aku, yg setia mengikuti perjalanan hidupku melalui blog, yg sentiasa bg dorongan pada aku, yg kadangkala jd silent reader pada blog aku... hek eleeee.... perasan mcm artis lak aku... aku ingin mohon ribuan keampunan, kemaafan atas tiap bait-bait tulisan aku yg menyinggung hati, terasa, tersentuh jiwa... ampun kan aku... kengkadang jari yang menaip ibarat burung terkukur mengetuk pohon ni tk de insuranssss, nyahhhh... dan kengkadang niat untuk bersendaloka gurauan menerbitkan sinis.... nk wat camana kannn.. dah memang jenihhhh gurau over kasar! Hahahahhaahaaaaa... iskhhhh... iskhhhh... iskhhhh... insaffff... insafffff....

Dan...tok sah berpanjang berjela... dibulan yang mulia lg penuh keinsafan ni... salam lebaran aku hulurkan,
salam kasih sayang aku terbitkan,
salam kemaafan ingin kurungkaikan,
agar yg tersimpul dapat di leraikan...

Sekian...

Dari...
~Zaina
~M Fairuz
~Rafiq Zulhelmi
~Ahmad Naqiuddin
~Qistina Nayli
~Rafiq Zulhairi
~Ahmad Nifail
~Farisha Zulaikha

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama