Tuesday, November 8, 2011

Taraaaa... "radio" ku kembali ON...oppsss... setelah ber-outstation..

Out station di melaka

Mesyuarat di KL

Hahhahahaaa... kelllassssss... baru baca title.. dah sentap... tak per.. tak per... ini sekadar blog tuan empunya tanah... so... bior kan je ler dia ngomel kat blog dia... kalau cerita ceriti dalam blog tuan empunya ni buat ada yang yang sentap... korang tekan button pangkanh kat skrin komputer tu... biasa ler.. dah nama pun blog kan... tak kan blog nak bertukar rupa jadi "radio" lak...., kan... ingat doremon ke.... blog bertukar radio!!! hahahhahaha.....

So.. lama gak eikkk.. aku tak hapdet blog ni... bukan merajuk dengan gelaran "radio" pada blog... caittttt... takat gelaran macam sebesar kuman tu... sket pun aku tak terasa... bangga lg ada... coz.. ada gakkk org bagi gelaran kat blog aku... idak ler blog aku ni penuh sawang...

heiii... ngomel tak sesudah si zaina ni... bukan nk cerita pun kisah latest version punya stori... intro berjela... macam orang kurenggg kasih sayang jekkkk.... hahhahahaa.... (orang kurengg kasih sayang tu camana eikkk ropanya... ada ke serupa create citer diri sendiri terkena barah kepala hotak, utk simpati??? owhhh... serupa itu eikkk.....)


So... straight to the point... kanggg mau suku sakat anak menakan suami isteri sindir aku kat fesbuk, kat blog, kat myspace, kat twitter, kat YM, kat chat skype... maklum ler... nk mintak my hero jadi tukang bekap singer aku... dia bukan jenihh melayan sindir2 status2 arena cyber ni... yelahhh.... logiknya pun.... tak kan bini moncong kat alam cyber... laki lakkk jadi tukang bekap singer.... kalau gitu... baik si suami tu kasik tukau dari pakai suar jadi skirt la bebbb.... buat malu ke belalai seluruh kaum je.... hahahhahahahaha..... oppssss.....


Lately ni.... mak jemah sebok bebenor dik nonnnn.... memanjang out-station nya.... tu yang lama sesangat tak hapdet blog ni....yelahhh... mana kannn ke bengkel di melaka lagi... (bengkel yang paling besttt aku join.... my AR sporting habissss time bengkel ni.... sayangggg cik JJ... ---sambey toleh kengkawan opis lainnnn.... coz aku nak cemolot ngan AR aku.... konpem diorang ingat aku kipassss kasikkk AR aku sejukkkk membeku ngan aku!) hahahahahhaa.....

meh ler kita layan gambo aku berbengkel di melaka...

Ni... masa 1st day bengkel... lepas pembukaan... we all jenjalan sampai larut malam... merayau sekitar melaka... marayau naik bot, uolsss....
Gambar atas : Dari kiri : CT, Fatin, yg baju merah tu ler AR aku... and husband noli (Firdaus)Gambar atas : Aku bermesra ngan my hero di atas bot... stail ala-ala hindustan uolsss.... n depan aku... Alia. Abaikan gambo menyeksi yang berpelukan tu coz mereka bukan geng kami....Gambar atas :
my hero n Farisha merenung keindahan malam bandar melaka... kagum ler tu...
Keindahan malam di melakaGambar atas :
melepak di jeti.. aku n alia, my AR, fatin n noli
Gambar atas : Bukti tiket naik bot
Gambar atas : Dari kiri : tangan aku, sabrina (wife fadli), fadli, suami noli (firdaus), noli n fatin. Acara santap lepas kol 12 malam, uolssss... lepas merayau atas bot.... berselera sungguh mereka menghadapi juadah!!
Gambar atas : My hero n Farisha di jeti
Gambar atas : Farisha n Iman (anak noli) hanya mereka je yang paham bahasa mereka.

Time Bengkel...kita serius.... iyo lah tu...

Dalam pada menyoping ke melaka.... jeng.. jeng... jenggg.... aku dapat tangkap koleksi baju kebaya nyonya... cantekkkk... so... kepada mereka yang berminat nak order baju kebaya nyonya... meh bagitau aku... sulam yang padat, penuh, tebal n cantekkk... jenis kain yang berkualiti sangattt...... Kalau tak mo beli sepasang, leh beli baju saja... korang leh padankan ngan koleksi kain batik yang korang ada... coz... kebaya nyonya ni tak perlu pakai sedondon kain batik... dia leh pakai ngan apa corak pun.....kalo korang nak padankan kebaya ngan suar slack pun tetap cantekkkk.... so... kalau nk order... meh kasik tau sini... saiz dari XS sampai ler ke XXXXXL pun.... (sempat lg berniaga tu.... biasa ler... TV pun ada iklan... ni lakkk gelaran "RADIO" kan... of koz nk iklan jugakkk)

Lepas outstation ke melaka... aku terlibat meeting ke KL lak... meeting ngan AJK untuk program akademik... well... nak wat camana AR aku kan sayang aku... tu yang dia suruh aku ngekor dia ke KL tu.... hahahhahahaaa... walhal... aku siap offer kan kengkawan lain... kalau diorg nak jadi urusetia... tapiii... as i said... kengkawan opis pun seakan sporting biarkan aku ngan AR aku beriringan ke KL.... hahahahhaa... (ayat nak bagi kengkawan opis jakun ler kengkonon....walhal depa tak kisah pun....).
So... tok sah ngomel pepanjang,....

meh layan gambo aku bermeeting di KL......
Gambar atas :
Pengerusi mesyuarat Dekan aku..

Gambar atas :
Sebilangan ahli mesyuarat... pensyarah n karyawan teater tanahair...

Gambar atas :
Pelakon teater sign penerimaan cenderahati...

Gambar atas :
Sebilangan ahli mesyuarat penggiat seni tari

Gambar atas :
Dekan n Datuk Freedie Frenandez (datuk ni very soft-spoken, alwayz smile...)

Gambar atas :
Pensyarah UMS sign borang penerimaan saguhati sambey diiringi guarauan dari Prof. Zarul, Dekan n Datuk Freedie

Gambar atas :
Sebilangan ahli mesyuarat.

ok... tu je hapdet blog... oppsss... radio ke eikkk...??? utk kali ni... adiosss...

No comments:

Post a Comment

Meh Nyampok sama